5. maj 2021.
Projekat ARISE objavljuje poziv za članstvo u Nacionalnoj koaliciji u Srbiji.
16. april 2021.
Radionica je održana za učenike prvog i drugog razreda Treće i Pete beogradske gimnazije.
26. februar 2021.
Centar za obrazovne politike pripremio je Nacionalni izveštaj za Srbiju i prikaz praktičnih politika u okviru regionalnog projekta "Inicijativa za smanjivanje nejednakosti u obrazovanju" (ARISE), koji se sprovodi u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu*, Severnoj Makedoniji, Srbiji i Turskoj, a koji finansira Evropska komisija.
8. februar 2021.
Izabrano 30 osnovnih škola za učešće u projektu „Premošćavanje digitalnog jaza u Srbiji za najugroženiju decu“.
14. decembar 2020.
U petak, 11. decembra 2020. godine, održana je završna konferencija projekta "IKO Klub – Prevazilaženje segregativnog multikulturalizma: roditelji i nastavnici ka interkulturalizmu”, gde su predstavljeni rezultati malih akcija koje se smatraju primerima dobre prakse.
16. oktobar 2020.
Dvodnevni radni sastanak na temu identifikovanja mera i aktivnosti pružanja podrške učenicima iz osetljivih grupa koje su u nadležnosti lokalnih samouprava održan je 15-16. oktobra u Beogradu.
8. oktobar 2020.
Na konkurs za organizacije civilnog društva koji je objavljen u šest zemalja u okviru projekta ARISE: Inicijativa za smanjivanje nejednakosti u obrazovanju prijavilo se preko 90 organizacija civilnog društva, od čega je na konkurs Centra za obrazovne politike pristiglo preko 30 prijava.
11. septembar 2020.
Deset gradova i opština iz Srbije (Aleksinac, Bečej, Bor, Žabalj, Knjaževac, Leskovac, Niš, Novi Sad, Surdulica i Ćuprija) uključili su se u realizaciju projekta „Zajedno ka srednjoj školi“.
17. avgust 2020.
Konkurs za organizacije civilnog društva za učešće u regionalnom projektu "Inicijativa za smanjivanje nejednakosti u obrazovanju" (Action for Reducing Inequalities in Education – ARISE)
19. maj 2020.
Za samo nekoliko dana od trenutka prestanka neposrednog rada u školama u Srbiji, nastavnici su se organizovali za sprovođenje nastave na daljinu, odnosno za pripremu materijala za učenike koji nemaju mogućnost da prate nastavu na daljinu. Međutim, to nisu jedine aktivnosti.
Odgovor na pitanje kako obezbediti adekvatnu pripremu za završni ispit u situaciji kada ne postoji redovan obrazovno-vaspitni proces u školama, ponudila je OŠ „Zdravko Gložanski“ iz Bečeja, koja učestvuje u projektu.